tisdag, december 23, 2014

En överraskningsdag i Jonas regi


Jag stal den här bilden från Theresia. Den är från simningen igår och den är fin. Vilken underbar dag det var!

Trots fem timmar i bassängen är jag ännu mer peppad på simningen nu än jag var innan. Trodde inte det var möjligt att bli det.

Idag simmade jag 14 meter. Jonas tog med mig på en fantastisk överraskningsdag som började i Sturebadet. Bästa dan före dopparedagen ever! Och eftersom det fanns en bassäng där så kunde jag inte låta bli...

Sen fick jag massage av Måns. Kände mig ungefär som en saffransdeg i en bakmaskin och var nästan tvungen att hålla fast mig i bänken när han körde igång. Vilket drag! Det var ingen blyg massage det där! Go Måns! Kände mig grymt genomarbetad efteråt! Skönt!

Efter massage, bubbelpool, aromarum och mer bad åt vi middag på AG. Mozzarella som var som marshmallow fluff, porterhouse steak on the bone och kanske den godaste desserten jag någonsin ätit - saffransglass med minimunkar och salmbärssylt.

En väldigt, väldigt bra dag. Och snart är det julafton. Tänka sig.

Inga kommentarer: