måndag, mars 28, 2016

Två saker


Idag hände två saker:

1. Jag anmälde mig till Premiärmilen.

Oövervinnerlig efter gårdagens succélöpning bestämde jag mig för att ändå springa loppet, trots att jag bara för någon vecka sedan slutgiltigt beslutat mig för att avstå. Häpp!

Jag har dessutom bestämt mig för att gå all in och se hur långt det räcker. Mitt självförtroende är på topp och jag vill slå mitt fabulösa rekord från Hässelbyloppet. Få ett nytt pb i MITT namn istället för ett lånat, som då. Heja mig!

2. Våren kom äntligen till stan.

Det gjorde att det blev en spontan grillpremiär i trädgården med öl och korv, ogräsrensning och allmänt lapande av sol. Så grymt härligt! Äntligen! Jonas byggde staket och gjöt plintar medan Reka gick runt och donade med andra viktiga saker.

Hann dessutom jobba, yoga, gå i skogen och fika på Gateau. Bra start på återhämtningsveckan.

Inga kommentarer: