fredag, november 18, 2016

Ett foto i timmen-fredag

EFIT står för ett foto i timmen och går ut på just det - att man publicerar ett foto varje timme. Det är rätt kul, så det har jag gjort på Instagram idag.



08:15 - Rise and shine! Sovmorgon idag.



09:15 - Hmm... jobba lite eller kolla Netflix istället?



10:18 - Simtajm! Vilken färg är jag idag?



11:35 - Iiiihhh! Så himla bra simpass. Klädd i svart och silver.



12:34 - Att hänga upp blöta simprylar är det TRÅKIGASTE som finns.



13:30 - Regnig promenad med jyckestycket



14:25 - "Jag vill att det ska synas att jag har kompisar."



15:30 - Fortfarande lunch, fortfarande vänner.



16:21 - Handlar sånt som ser nyttigt ut men har tankarna helt på vilken B&J-smak jag ska välja.



17:45 - Yoga för styrka, rörlighet och inre balans. Namaste!




18:45 - Fick blommor av min manly man.



19:20 - Köttfredag och ett glas rött, men bara ett litet. Simträning imorgon kl. 7.



20:25 - Parkerad i biorummet framför Start Trek.



21:55 - I Star Trek kämpar våra hjältar fortfarande för att rädda... världen? rymden?



22:45 - Tack för idag. Godnatt!

1 kommentar:

Marre sa...

Men tjena vilket roligt inlägg! Jag ska definitivt göra en copycat på den.