onsdag, april 05, 2017

Vässa simformen med mig i vår!

Foto: Henrik Dahlin

Hey hey hey! Kom och simma för mig! Närmsta tiden finns massor av möjlighet för det.

Nu på lördag den 8 april är jag med på Team Snabbares triathlondag med simfokus i Högdalen. Jag finns på kanten under morgonpasset och leder yogan efter simningen.


Mellan 30 april och 16 maj är jag på Mallorca med Team Snabbare och kommer vara behjälplig vid simträningen. Det finns några restplatser kvar på resan. Boka på länken ovan.

Under maj, med start 30 maj och fyra veckor framåt, håller jag kurs för Be Fair i Huvudstabadet, tisdagar och torsdagar kl. 19-20. Kurserna kommer vara bokningsbara via Vasalundshallens webbsida inom kort.


Under måndagar och onsdagar i maj kommer jag att hålla kurs i Öppet vatten för Medley Mörbybadet. Kursen går måndagar kl 18:30-19:30 samt onsdagar kl 07:00-08:00 i Ösbysjön i Djursholm.


Sist men inte minst finns jag på Nordic Open Water Swim Camp den 30 juni - 2 juli i Hallstahammar. Det blir teknikträning i basssäng, öppet vattensimning, individuell filmanalys, teori, landträning, sociala aktiviteter och god mat. Kommer bli några grymt bra dagar! Missa inte!


Som du märker är det nästan svårt att missa mig under våren. Varför du nu skulle vilja det?

Hör av dig om du har några frågor.

Inga kommentarer: