onsdag, maj 10, 2017

Tri-Mallorca, dag 6-jag vet inte

Äh, jag ger upp. Jag vet inte vilken dag det är eller exakt vad jag har gjort de senaste dagarna.

Jag minns i alla fall i lördags.


Då hängde jag med Jonas, vi drack cava sangria och rosé på piren, och sen var det festmiddag. Det var väldigt trevligt. Dessutom fick jag en vision för vad jag vill göra med mitt liv.

Jag minns också söndagen. Då åkte pappa och Jontan hem, jag bytte rum på hotellet och simmade dåligt eftersom jag var en smula bakis.


Gillar det nya rummet bättre. Trevligare utsikt och sol från tidig eftermiddag. Det innebar också en ny rutin med lunch på rummet. Bra mycket godare än den i poolbaren. Bättre piiis.

Men i övrigt... ptja... solen skiner. Det är varmt.


Jag ligger vid poolen.


Jag springer korta sträckor.


Jag coachar simning.


Jag simmar.

Typ så. Detta om detta. Slut på meddelande.

Inga kommentarer: