lördag, oktober 28, 2017

Könsord! *#@F}Q&


Den här sjukdomen jag har kan dra åt helvete. Ena dagen mår jag helt bra (igår) nästa mår jag helt dåligt (idag).

Jag skulle simma imorse. Äntligen frisk! Vaknade av alarmet klockan 05:30 med lite tjock hals. Tänkte att det bara var en smula helt vanligt nattslem som kloggat igen strupen, optimist som jag är.

Gick upp, åt frukost, promenerade Reka i regnet och försökte förtvivlat bortse från vad jag redan från början visste - att jag inte var i form för träning.

Jag har inga problem att träna om jag är lite snorig, lite allmänt låg eller bara lite osäker. Men jag tränar aldrig när jag har känningar i halsen eller när jag blir yrslig i bollen bara av att gå promenad.

Bums i säng och fortsätta vilan. DET HÄR SUGER!!! Klo.

3 kommentarer:

stålmannens träning mot klassikern sa...

Tålamod Sofie tålamod

Anonym sa...

Kryakram!

Sofia sa...

Tack!